יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

הקשר בין ניהול תוכן וקידום אתרים

רבות מדברים על המושג ניהול תוכן בהקשר של אתרי אינטרנט, ואכן ניהול תוכן הוא פרמטר חשוב באתרים ברשת, במיוחד אם רוצים לקדם את האתר באינטרנט. אז איך זה עובד? על מנת לקדם אתר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר שהאתר יהיה עשיר בתוכן רלוונטי לנושא שאותו מקדמים. כלומר, אם יש לנו אתר בנושא החלקה על הקרח, חשוב יההיו בו תכנים רבים ככל האפשר בנושא החלקה, מהי החלקה על הקרח ואולי גם על ההיסטוריה של הספורט הזה. התוכן באתר יכיל מילות מפתח רבות בתחום, שיהיו שזורות בצורה חכמה בטקסט, בכותרות ובתיאור העמוד.
גוגל סורק את עמודי האתר ורואה את התוכן הרב ומבין שאותו תוכן הוא רלוונטי לתחום המסויים, ולכן הוא מדרג את האתר שלנו גבוה יותר מאתרי המתחרים. לאור זאת, חשוב ביותר שהאתר שלנו יהיה מלא בתוכן איכותי ורלוונטי לנושא אותו אנחנו מקדמים.
אתרים שיש להם מערכות ניהול תוכן מתקדמות מאפשרים לבעלי האתר לעדכן את האתר באופן שוטף ולערוך את התכנים בו. בצורה זו, העשרת האתר ועידכונו הם קלים מאוד, ואין צורך לפנות בכל פעם לחברת בניית אתרים על מנת להוסיף עוד שורה של טקסט לאתר. מערכת ניהול תוכן טובה באמת מכילה אפשרות נוחה למשתמש לערוך ולעדכן את האתר, יש לה יכולות רבות כמו העלאת מספר בלתי מוגבל של דפים, חיפוש באתר וכן אפשרות להגדיר לכל עמוד ועמוד את הפרמטרים החשובים למנועי החיפוש כמו כותרת h1, h2 תיאור עמוד, מילות מפתח, כותרת עמוד וכולי. כל אלה יתרמו לקידום האתר בגוגל ומנועי החיפוש האחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה