יום ראשון, 21 ביולי 2019

טיפול בסינוסיטיס על פי הרפואה הסינית


אתם סובלים מסינוסיטיס? רוצים להימנע מתרופות וניתוחים? בואו נראה מה יש לרפואה הטבעית להציע. קודם כול נדבר על מזון שמומלץ להימנע מאכילתו. הימנעו ככל האפשר ממזונות מגבירי ליחה כמו סוכר, בוטנים, (בוטנים מסוכרים... ה' ישמור...) מוצרי חלב, בננות ופירות הדר. כמו כן התרחקו ממשקאות המכילים אלכוהול, וממזונות תעשייתיים. מומלץ גם להוריד מהתצרוכת של עגבניות ופלפלים. מזונות אלרגיים כמו תירס, חומרים משמרים וצבעי מאכל, מגבירים אף הם את הסיכון לסינוסיטיס. אחרי שהורדנו כל כך הרבה דברים מהתפריט, נשאלת השאלה, אז מה כן?! ובכן, הרבו במזון המכיל כמויות גדולות של נוזלים כמו מרקים ומיצים טבעיים. כמו"כ מומלץ לצרוך כמויות גדולות ממאכלים המכילים שום, בצל, קולורבי, צנון ונבטי אלפלפה, שהם מזונות המסייעים בייבוש ליחה.

שילוב של צמחי מרפא 


צמחי המרפא מציעים פתרון למגוון בעיות רפואיות, גם לריפוי סינוסיטיס יש להם מה להציע. קיימים סוגים שונים של צמחי מרפא המותאמים באופן אישי לכל מטופל ומטופל, נמנה חלק מהם:
אכינצאה - מיועדת להמרצת פעילות המערכת החיסונית – מתאים לסינוסיטיס חריף.
סמבוק שחור - מתאים לבעיות במערכת הנשימה וידוע כנוגד זיהומים.
קערורית סינית וסרפד – מיועדים לסינוסיטיס שמקורה מאלרגיה כרונית.
אסטרגלוס (קדד קרומי) וגנודרמה (פטריית ריישי) – מצוינים לחיזוק המערכת החיסונית.
פלנטגו (לחך), אלתיאה (נטופית רפואית) וטללית עגולת העלה (דרוסרה ) – נחשבים לצמחים המשקמים את הרירית, ניתן לצרוך אותם גם כחליטה.


רפואה משלימה לריפוי מושלם


הרפואה הסינית נקראת טיפול הוליסטי, כלומר היא מטפלת גם ובעיקר בשורש הבעיה. ובשל כך, מעבר לטיפול שהיא מציעה, יש לה גם מה לומר על אורח החיים הכללי של המטופל. הרפואה הסינית טוענת כי סינוסיטיס עלול להיגרם כתוצאה מעבודה פיזית מאומצת, סטרס, תזונה לקויה, בעיות רגשיות וחוסר בפעילות גופנית. אז דבר ראשון מומלץ לנהל אורח חיים בריא ולא להגיע למצב המצריך טיפול. במקרים שכן מצריכים טיפול, הטיפול הסיני משלב דיקור סיני - היעיל במיוחד לניקוי רעלים, ביחד עם שיאצו וטווינה, המועילים ליצירת תנועה בסינוסים, כמו כן, במקרה של סינוסיטיס כרוני, הרפואה הסינית שמה דגש על הוצאת חום וליחה מהגוף. כאשר משלבים את הטיפול עם צמחי מרפא הטיפול יהיה מושלם וימנע את הישנות הבעיה בעתיד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה