יום ראשון, 26 ביולי 2020

איפה קונים פריטים לעיצוב הבית

יש אמירה ישנה שאומרת, אנחנו אף פעם לא מפסיקים לעצב את הבית שלנו. לא משנה כמה שנים אנחנו מתגוררים בו, לא משנה כמה דברים אנחנו רכשנו במהלך השנים לצורך העיצוב, כמה דברים יש בתוך הבית, עדיין אף פעם לא נפסיק לעצב אותו.
לראיה, אנחנו כל הזמן נרכוש דברים חדשים שיעזרו לנו לעצב את הבית כמו שאנחנו רוצים, במקרים מסוימים אנחנו גם נחליף דברים ישנים בחדשים, על מנת לשדרג ולרענן את העיצוב. בין אם זה על פי רוח התקופה, בין אם זה על מה שנראה לנו נכון באותה נקודת זמן, לפי התחושה שלנו או על פי מה שאנחנו צריכים, לא רק מבחינת עיצבו אלא גם מבחינה מעשית, כלומר, דברים שיכולים להפוך את המקום להרבה יותר נוח ושימושי.
איפה אנחנו יכולים לקנות פריטים לעיצוב
ישנם לא מעט מקומות בהם אנחנו יכולים לרכוש פריטים לעיצוב הבית. למשל, אם אנחנו מחפשים שטיחים לחדרים (חדרי שינה, סלון, מטבח וכדומה), אזי נוכל לפנות אל חנויות שמתמחות בשיווק שטיחים באופן ספציפי, כמו כן נוכל לפנות אל מעצבים ומעצבות שמתמחים בכך או חנויות אחרות, כלליות יותר.
זה נכון גם לגבי פריטים אחרים שיכולים להתאים לעיצוב, כמו למשל פריטי פיסול וציורים לעיצוב הבית. אנחנו יכולים לרכוש אותם אצל אמנים ומעצבים שמתמחים בכך, אנחנו יכולים לרכוש אותם בחנויות שמתמחות בשיווק של אמנים שונים (פריטים מקוריים או כאלה שלא), וכן אנחנו יכולים לקנות פריטי פיסול וציור, תעשייתיים יותר.  מוצרים גנריים שיכולים להתאים לעיצוב של הבית שלנו.
המקום בו נבחר לקנות את הפריטים השונים, יכול לעסוק ספציפית בעיצוב הבית ויכול להיות כללי למדי, אבל שיהיו בו פריטים שיכולים לעזור לנו גם בעיצוב וגם מבחינה מעשית. למשל, אנחנו יכולים למצוא חנויות שמוכרות ידיות, מנעולים ופריטים אחרים שאנחנו יכולים להרכיב במקומות שונים בבית, פריטים שיכולים להתאים גם מבחינת הקונספט והעיצוב של הבית וגם מבחינה מעשית, כך שהם ישרתו אותנו לצרכים שלנו באופן מעשי, וכן יחזיקו מעמד זמן רב ונוכל להשתמש בהם בצורה אפקטיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה